The Branding Club, een organisatie die horecabedrijven helpt op een creatieve en duurzame manier bedrukte horecaproducten te leveren, breidt kantoorruimte uit en neemt volledige distributie en opslag in eigen beheer.
The Branding Club, een jong bedrijf dat in 2019 is opgericht, is een huurovereenkomst aangegaan voor een langdurige periode en verhuist binnen bedrijventerrein de Lage Weide naar de Zonnebaan 25, waar het circa 800 m2 bedrijfsruimte en 300 m2 kantoorruimte huurt om zo eigen assortiment in huis te hebben.
Dit geeft aan dat het bedrijf uit zijn huidige jasje groeit en dus behoefte heeft aan meer ruimte. Ruimte voor nu en ruimte om te groeien. Want dat groeien, dat willen ze zeker. Met een doelstelling om begin 2022 door de grens van € 1 mln. aan maandelijkse orders te gaan, biedt deze huisvesting de passende oplossing.
Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting trad collegiaal met Alberts & Muus op namens verhuurder Sagax – en wenst deze ambitieuze ondernemers, veel succes in het maken van het grote verschil in de horecabranche.
Onder hetzelfde dak heeft de verhuurder nog een identieke bedrijfsruimte klaar staan; deze ruimte is nog beschikbaar voor verhuur.