Terug naar alle berichten

1 juli 2022

Secretaresse in de bedrijfsmakelaardij

Functieomschrijving

Kan een team op jou bouwen? Ben jij administratief sterk? Neem je graag initiatief? Voel jij je thuis in een jonge en dynamische omgeving? Solliciteer dan snel!

Wij zoeken een enthousiasteย team assistentย die van aanpakken weet en die in staat is om de juiste ondersteuning te bieden aan het gehele team. In deze functie ben je de spil binnen ons team van vastgoed adviseurs. Geen dag is hetzelfde.

Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en beschikt over goede contactuele eigenschappen. Als team assistent ben je de steun en toeverlaat van het makelaarsteam. Je hebt aan een half woord genoeg.

Daarbij horen alle voorkomende administratieve werkzaamheden, zoals:

  • telefoon aanname
  • agendabeheer en afspraken plannen;
  • opmaken van huuraanbiedingen, huurcontracten en adviezen;
  • opmaken van brochures van onze verhuur/verkoop objecten;
  • bijhouden van het internet aanbod op diverse sites;
  • verzorgen van mailingen;
  • ontvangst van bezoekers;
  • bijkomende marketing gerelateerde zaken;
  • bestellen van office supplies etc.

Wie ben jij?
Een representatieve collega met een flexibele, servicegerichte en proactieve instelling en relevante werkervaring. Bekendheid met Apple is een absolute must. Ervaring in de (bedrijfs-) makelaardij, kennis van RealWorks en affiniteit met marketing zijn een prรฉ.

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en kunt naast teamplayer ook zelfstandig en secuur werken. HBO denkniveau, geen 9 tot 5 mentaliteit. Woonachtig in Utrecht.

Ben je stressbestendig, kan je multitasken, houd je te allen tijde het overzicht en beschik je over organisatietalent? Dan is deze job op je lijf geschreven!

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende en afwisselende functie met uitstekende arbeidsvoorwaarden in een gezellig en hardwerkend team.
  • Deelname aan bedrijfsfitness.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Parttime dienstverband bespreekbaar (24-40 uur).
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur.
  • Mogelijkheden voor opleiding.
  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.

Wie zijn wij?
Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting B.V. is al meer dan 30 jaar een dynamische makelaarsorganisatie en actief op de zakelijke onroerend goed markt op het gebied van verhuur en aanhuur, verkoop en aankoop van kantoren en bedrijfsruimten alsmede taxaties, marketing en advisering op het gebied van commercieel vastgoed. Kijk voor meer info op www.ansdewijn.nl

Spreekt deze functie je aan?
We ontvangen graag jouw CV (bij voorkeur met foto) en motivatiebrief per mail. Stuur deze naar Flip van Overhagen, bedrijven@ansdewijn.nl Voor meer informatie kan je ook met ons contact opnemen (tel. 030 โ€“ 23 22 303).
Wij zijn gevestigd in het Stadion Galgenwaard in Utrecht.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Laatste berichten

Plan hier je bezichtiging

Vul onderstaande gegevens in en we nemen spoedig contact met je op om alles door te nemen!

Privacy Policy

4 + 4 =